rebbeckaandyou

Alla inlägg under november 2010

Av niklasson - 2 november 2010 18:30

Har bakat kladdkakemuffins för ett tag sen:) Vad säger ni om att jag öppnar en kategori med olika recept? Och så får ni skicka in recept till min e-mail? Låter det bra? Så här blev mina muffins ialla fall;)

    

Så här blev dom:) Dom blev kladdiga och jätte goda:D

 

Julia kom för ett tag sen och det blir att hon sover här:D Vi ska se på Desperate house wives och säkert något mer;) Ses i morgon gott folk:)


//love Rebecka

Av niklasson - 2 november 2010 12:54

Har sutit vid datorn ett tag nu men innan det så åt jag frukost och kolla på film:) Kolla så klart på twilight:D Har typ kollat på den 100 gånger:p Men ville hellre kolla klar på den i kväll så jag gjorde mig i ordning och satte mig här;) Vet iinet riktigt vad jag ska göra i dag:s Men kommer blogga senare i dag:D Ses senare:)


//love Rebecka

Av niklasson - 1 november 2010 19:56

Vill bara skriva att föra månaden hade jag 100 besökare!! Snälla fortsät och kolla in här och bjud in folk och kommentera gärna:D Det blir bara roligare att blogga om det är många som kollar och fortsät gärna att kommentera:) Tack:D

 

Ps. om ni inte ställde rätt klockan i går så gör det nu;) Ds.

 

 

//love Rebecka

Av niklasson - 1 november 2010 19:34

Ska berätta lite om gårdagen innan jag berättar om dagen;) Jag gjorde inte så mycket i går förutom att gå igenom gammla tidningar och jag fyllde en halv papp kasse fast då var det inte alla! Också damsög jag hela huset:) Var stolt då:D Såg på film på kvällen med mamma som jag skrev:) Fast när filmen börja insåg jag att jag redan har sett den:P Men den är så bra så det spela ingen roll;) Jo juste måste bara nämna att jag måla naglarna i går kväll men när jag gick och la mig kom jag på att jag bara hade målat ena handen:p Så typiskt mig! Haha:p

 

Till dagen nu då:) Jag hade en riktig sov morgon i dag:D Jag gick upp runt tio ungefär och åt frukost:) Varm o'boy:D Blev att duscha efter frukosten och sen grejsa jag lite på mitt rum. Gjorde upp att Julia skulle komma till mig vid två också;) Gjorde mig i ordning, plocka ur disk maskinen och sen åt jag och mamma pasta sallad:D Tack mamma, var jätte gott:) Julia Kom när jag hade ätit färdigt och vi gjorde inte så mycket annat än att kolla på tv, prata och vara inne på datorn och kolla på olika bilder. Blev träning vid fem:) Gick bra på träningen:D Jag och Hanna duscha efter träningen:) När jag kom hem så gick jag ut med Sigge och nu sitter jag här:) NU blir det mat och sen kanske jag ska va med Julia:D Bloggar mer i morgon eller senare i dag;)


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards