rebbeckaandyou

Alla inlägg under juli 2010

Av niklasson - 29 juli 2010 22:51

sitter och tittar på we are marshall;) men vill bara säga go natt till alla underbara bloggare:* ses i morgon ska nu gå och kolla klart på filmen och knaske gå och lägga mig efter filmen;) go natt:*<3


//love Rebecka

Av niklasson - 29 juli 2010 19:20

glöm inte bort frågestunden nu! jag vill ha många frågor<3 men jag kommer svara så ärligt som jag kan;) alltså väldigt ärligt;D<3 lägg helst frågorna i kommentar grejemojen;) kommigen nu;)


//love Rebecka

Av niklasson - 29 juli 2010 19:10

jag vill bara berätta att min syster linn är på gotland och jag saknar henne så sjukt mycket:'(<3 men du kommer hem på lördag men jag vet inte ifall jag orkar vänta mer<3 saknar dig<3

 

 

//love Rebecka

Av niklasson - 29 juli 2010 18:53

har varit ute och spungit i dag i det värsta spö regnetXP men det var gött det svalka sjönt;D efter jag hade duschat så åt jag lunchXP haha ja jag vet jag åt rätt så sent eller väldigt sent haha kl var ju runt 5;P

 

men nu sitter jag här å fikar med kladdkake ballerina mjölk å bullar mm... gott<3


//love Rebecka

Av niklasson - 29 juli 2010 10:51

jag hatar regn:( allting blir så tråkigt:'( men aja får väl ta att försöka hitta på nått;) ring gärna så kan vi hitta på nått;))

 

igår på bergvik köpte jag spring skor, en rosa munk jacka å en tröja från gina å jag älskar den;* på kvällen såg jag å mamma på sex and city the movie mysigt:*

 

ska gå och äta frukost nu bloggar nog mer senare i dag;)


tröjan jag förälskade mig i på gina<3


//love Rebecka  

Av niklasson - 28 juli 2010 15:28

jag var för trött igår för att årka blogg:P men jag gjorde inte så mycket jag var ute å sprang åt å sen så gjorde jag inte så mycket mer;) vi åt grillat det var gott<3

bloggar mer när jag kommer hem från bergvik;)<3


//love Rebcka

Av niklasson - 27 juli 2010 15:54

nu är det dags för fråge stund:D ni får fråga exakt vad ni vill;) ni kan skicka frågorna till mig på min mejl eller lämna som kommentar här;)

mejlen är rebbecka97@live.se


//love Rebecka

Av niklasson - 27 juli 2010 14:23

va med rebecka i går vi tog bussen ner till stan och gick där och kollade jag köpte en väska;P mamma blev inte alls förvånad(A) men aja jag blev skit nöjd<3 sen när rebecka åt på ååå jag kommer inte på vad det heter men det där mack stället jo nu kommer jag i håg sub way (stavningen);P:D a men då tog jag en dricka under tiden hon åt å den spillde jag över hela mig(A) lyckat(Y) så jag blev helt "fantiserad":P så jag fick gå runt och vara helt ner "fantad" hela dagen på stan! så typiskt mig;/

 

jag har typ inte gjort nånting i dag vart ute med hunden, ringt flera stycken å frågat ifall dom vill hitta på nått och ringt ännu fler. snälla ring! har skit tråkigt!


aja bloggar mer senare tror jag;)



//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards