rebbeckaandyou

Alla inlägg den 2 november 2010

Av niklasson - 2 november 2010 19:12

Sandra och Erika i min klass ville att jag skulle göra ett inlägg om dom. Så här kommer inlägget:p Jag fick ta litte bilder på dom också:

Här är Erika till vänster och Sandra till höger:)

  

Haha:) Sandra är stark, bäst och allt annat försöker hon visa här:p

 

Men skulle också tipsa om deras och några flers "youtube kanal":

http://www.youtube.com/results?search_query=the7LOSEER&aq=f

Kolla in den är ett tips;D


//love Rebecka

Av niklasson - 2 november 2010 18:30

Har bakat kladdkakemuffins för ett tag sen:) Vad säger ni om att jag öppnar en kategori med olika recept? Och så får ni skicka in recept till min e-mail? Låter det bra? Så här blev mina muffins ialla fall;)

    

Så här blev dom:) Dom blev kladdiga och jätte goda:D

 

Julia kom för ett tag sen och det blir att hon sover här:D Vi ska se på Desperate house wives och säkert något mer;) Ses i morgon gott folk:)


//love Rebecka

Av niklasson - 2 november 2010 12:54

Har sutit vid datorn ett tag nu men innan det så åt jag frukost och kolla på film:) Kolla så klart på twilight:D Har typ kollat på den 100 gånger:p Men ville hellre kolla klar på den i kväll så jag gjorde mig i ordning och satte mig här;) Vet iinet riktigt vad jag ska göra i dag:s Men kommer blogga senare i dag:D Ses senare:)


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards