rebbeckaandyou

Alla inlägg under januari 2011

Av niklasson - 31 januari 2011 07:58

God morgon:)

Blir sur på mig själv när jag är färdig och allt itid så kommer jag på att jag börjar tjugo i nio-.- Lite irriterad på mig själv att jag inte kom ihåg det men det var ändå rätt så bra för nu kan jag göra en massa andra saker som att blogga:) Senare i dag blir det träning och lite läxa tror jag;) Men nu ska jag gå och kolla ifall det finns nått annat att göra:p Ses:)

     


Av niklasson - 30 januari 2011 18:53

Hej:)

Var på stan i dag:) Hittade en tröja;) För bara 60kr! *stolt*:p Just nu sitter jag här och äter på en jätte god muffins:) Mumsigt:) Och så har jag tagit en paus av en film jag ser:) Ser på "trollkarlens lärling". Hade inte alls höga förväntningar på den men den är lite seg;) Snart blir det att kolla på ponny akuten och sen blir det Solsidan:) Eller jag har redan sett på ponny akuten på svtplay så det blir nog att se färdigt på filmen istället:p Men vi ses alla goa o glae:)

  

:)

Av niklasson - 29 januari 2011 13:12

Hej:)

förra inlägget jag gjorde blev fel för texten kom inte med:( Men jag får helt enkelt skriva om;)

 

Var ute hoss kaninerna förut tog då några bilder på Sigge som sprang med ut:) (det var dom som kom i förra inlägget:)) Bloggade aldrig i går men skriver i dag istället:) Var skola som vanligt och sen blev det stallet:D Med ridning:D Vi hade hoppning och jag hoppade på Agat:D Det gick jätte bra:) Han var lite segare än vanligt för han brukar vara väldigt framåt men han var ändå inte så jätte seg;) Oj, nu blev det en konstig mening där:d Det var jätte roligt att rida på goAgat:) Vi ses troligtvis senare idag:)

    



Av niklasson - 29 januari 2011 12:43

                    

   

Av niklasson - 27 januari 2011 17:06

Hej:)

Har precis gjort läxorna nu efter skolan;) Vet inte riktigt vad det blir mer idag:) Blev inte så långt inlägg;)

  

Av niklasson - 26 januari 2011 14:54

Hej:)

Sitter och kollar på tv lite nu efter skolan:) Men senare blir det handbolls match:) Vi ska vinna!:) Nej nu ska jag gå och ta mig mellan mål:) Vet inte ifall jag hinner eller kommer blogga mer i dag men vi ses alla goa där ute:)  

  

Av niklasson - 25 januari 2011 20:25

Hej:)

Sitter här och kollar på handboll:) Just nu står det 6-5:( Tummen ner för det! Var ute med Sigge precis innan handbollen började;) Dagen har varit nästan som alla andra, börjar med skolan sen kommer man hem och så har man ingen träning så man tar det lugnt och slappar lite:) Sjönt:) Nej nu ska jag fortsätta kolla på matchen:) Ses:)

  

Av niklasson - 24 januari 2011 19:22

Hej:)

Var bara tvungen att skriva det att när jag kom hem så stog sigges bur i hallen av nån konstig anledning. När jag går och startar datorn så går han in i den och han var så söt när han satt där så jag var bara tvungen att ta kort och lägga ut:)

    

Bilderna är lite dåliga för dom är tagna med mobilen;)

     

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Skapa flashcards