rebbeckaandyou

Alla inlägg under november 2010

Av niklasson - 26 november 2010 18:04

Hej:)

Nu har jag precis tagit fram min jul stjärna:) Men det blev att leta efter en ny lampa och hitta nån sak till själva stjärnan innan jag var färdig;) Nu skla jag snart åka ner till sundsta och spela Första matchen i hellton cup ( första för oss men inte för alla) som börjar 19:45. Så nej jag kommer inte blogga mer i dag;) Ses nångong:) Önska mig och laget lycka till:)


//love Rebecka

Av niklasson - 26 november 2010 15:37

Hej:)

Slutade skolan 14:20 i dag. Vi hade no prov gick sådär, det var några konstiga frågor som jag inte fatta. Men annars var dagen helt okej;) 18:45 i kväll är det samling på sundsta för första matchen i Hellton cup:D Men missar ridningen:(

Kommer troligen inte att blogga så mycket i helgen för jag har nog inte så mycket tid och att när jag väl har tid så kommer jag vara för trött för att blogga;) Men bloggar nog inge mer i dag. Ses när jag har tid eller på måndag:)

  

Blev en bild på laget:) 


//love Rebecka

Av niklasson - 25 november 2010 18:40

Hej:)

Ska äta närsomhelst, blir biff och potatis:) Hinner inte mycket mer nu än att skriva att det var helt okej i dag i skolan. Vi hade prov också, det kändes som om det gick bra men man vet ju aldrig. Efter skolan var jag ute med Sigge, annars har jag inte gjort nått särskilt;) Ses senare eller i morgon.


//love Rebecka

:)

Av niklasson - 24 november 2010 09:16

Hej:)

Sitter i skolan nu på spanska. Har precis haft Engelska, vi såg en film;) Kommer nog inte blogga något mer i dag men vi ses i morgon.


//love Rebecka

Av niklasson - 23 november 2010 20:36

Måste bara beräta att det var 22st inne på bloggen i lördags:D Tack alla som läser:D För det är så roligt när det är nån som läser:) Men hoppas inte att ni slutar nu.


//love Rebecka

:)

Av niklasson - 23 november 2010 19:42

Hej:)

Var en helt okej dag idag i skolan. Först hade vi matte och so, det var lite lång tråkigt men sånna är lektioner, sen blev det håltimme:D Följde med Felicia hem på håltimmen. Vi va inne på datorn och så plugga vi lite;) För mig och Felicia slutade håltimmen lite tidigare för vi skulle hjälpa till i köket;) Var rätt så kul att hjälpa till där. Vi fick bära ut kartonger, lägga upp bröd, hjälpa till i disken (eller vi nästan tog över den:p) och mycket mer:) Sista lektionen var sy slöjd och jag har nog bara några lektioner kvar tills jag är färdig med ****** ( ni får veta när jag är färdig med den och då lägger jag ut en bild;)). Efter skolan träna jag inför prov och gjorde läxor. Blev kyckling och ris till kvälls mat:) Efter maten var jag ut och lekte med Sigge i snön:) Kulkul:D Om ett tag blir det Desperate housewives:) I morgon börjar jag skolan 8:00 och slutar 16:00 och så har jag träning;) Ses kanske i morgon:)


//love Rebecka

Av niklasson - 21 november 2010 22:17

Haha! Ni måste kolla det här klippet så förstår ni vad jag menar med haha!

Nej nu ska jag gå och lägga mig, god natt:)


//love Rebecka

Av niklasson - 21 november 2010 21:14

Hej:)

Hade tänkt prova med att göra ett anorlunda inlägg idag men jag hittade inte usb sladden så jag kunde inte över föra bilder och så sket sig allt. Men var på stan idag med Linn( http://linnskoglund.bloggplatsen.se/ ):D Blev att köpa ett par boots på skopunkten, blev jätte nöjd:) Åkte hem runt fem;) När jag kom hem va jag ut med Sigge i ca en timme. Åt "poff pizza" eller sånt här pizza kit som man gör hem gjord pizza med;) Gott gott:) och nu sitter jag här typ;) Blir nog att lägga mig snart för jag är hyfsat trött;) Så god natt alla:)


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards