rebbeckaandyou

Alla inlägg den 10 november 2010

:D

Av niklasson - 10 november 2010 17:49

Kom på att man kanske ska äta innan träningen så här sitter jag och äter youghurt (stavningen) och flingor:) Nu ska jag äta färdigt och snart stänga av:)


//love Rebecka

Av niklasson - 10 november 2010 17:13

Nu sitter jag här framför datorn men det har jag väl gjort ett tag:p Men håller också på att packa till handbolls träningen som det blir att dra till snart:) Träningen slutar kvart över åtta och då ska jag duscha där med Hanna och Emma:) Så jag kommer nog hem rätt så sent och då ska jag äta och sånt så jag kommer nog inte blogga något mer idag:( Idag på skolan dansa vi med Yngve och det blev att buga idag;) Jag kunde redan alla steg vi gjorde sen föra året men dom nya på skolan kunde inte så det var bara att lära om:) Och i natt har det kommit jätte mycket snö! Ungefär en decimeter!:o Kul kul:) Fast det kan vara lite tråkigt ibland att en så klumpig person som jag ska halka två gånger på väg till skolan och en gång hem(a' Ja det gjorde jag!:) Haha:) I morgon har jag inte nån träning så det blir väl att göra läxor och kanske kanske åka pulka:D Vi ses:)

 

//love Rebecka

Av niklasson - 10 november 2010 08:36

Förlåt ifall jag inte har skrivit på två dagar men i för går hann jag inte plus att jag var jätte trött och i går årka jag inte:( Men jag kommer inte skriva om dom dagarna nu;) Nu sitter jag i skolan på min första lektion, engelska. I morrse gjorde jag inte något annat förutom att göra mig i ordning;) I dag blir det nog bara att träna senare och lite s

läxor tror jag:) Men nu måste jag sluta ses senare:D


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards