rebbeckaandyou

Alla inlägg den 7 november 2010

Av niklasson - 7 november 2010 21:01

Hejj alla:)

Har precis kollat på Filip och Fredrik lite;) Efter jag hade gjort inlägget i morse var jag inne på datorn lite och sen gick jag och plocka lite och sen damsög jag nästan hella över våningen:) När mamma, pappa och Jacob kom hem åkte jag å mamma till bergvik och kolla runt lite;) Det blev en bh, nytt råsch och ny råsch borste:) När vi kom hem hade pappa precis värmt på glögg:) Första gången det här halvåret jag dricker det:) Fortsätte plocka inne på mitt rum sen och efter ett tag blev det mat:) Var jätte gott men starkt;) Efter maten gick jag ut med Sigge i ungefär en halv timme:) Och sen värmde jag mig framför tv:en:) Ses i morgon och då är det skola:( Ska gå och lägga mig tidigt i dag men kommer nog ändå inte kunna sova så jag sätter antagligen på en film:P Men god natt:D

 

//love Rebecka

:D

Av niklasson - 7 november 2010 14:39

Blir så glad när jag ser att det har varit hyfsat så mpnga inne på min blogg:) Vet ni vad jag tänker då? Jag tänker att tänk om alla som var inne skulle kommentera en varsin kommentar. Det tar inte så lång tid att lägga en kommentar det vet jag:) Så snälla ta er två minuter extra och lägg en kommentar:)

 

//love Rebecka

Av niklasson - 7 november 2010 11:48

Åt frukost för en stund sen och har ingen anning om vad jag ska göra i dag men antagligen vara hemma och ta det lugnt och så;) Ses senare:D


//love Rebecka

Av niklasson - 7 november 2010 00:36



Såg den här videon på en annans tjejs blogg ( http://amaandapeersson.blogg.se/). Alla borde kolla för det här är fel, det är grymt fel! Det är bara så himla dumt, idiotiskt, grymt och ja ni kommer förstå när ni har tittat.

 

//love Rebecka

Av niklasson - 7 november 2010 00:13

Lite sent inlägg blev det idag. men hade inte tänkt göra nått först för jag var jätte trött men sen ångra jag mig. Var bara tvungen att göra ett inlägg:) I morse gick jag upp strax efter nio och åt faktiskt frukost först i familjen:) Sen var det bara att göra sig i ordning för jag och mamma skulle åka till Mårbaka i Sunne på jul marknad:D Några få bilder jag tog kommer i morgon:) Det var jätte mysigt där:) Jag köpte en jul klapp till pappa och nån "nöt boll" ( svårt att förklara vad det var men det var ungefär som en neger boll fast med nötter på utsidan och litte annat;) plus att jag glömde att ta kort på den). På vägen där ifrån stanna vi i Sunne och tog en kort promenad till Sibyla för det blev att äta lunch där. Efter det åkte vi hem:) På vägen hem sov jag i bilen och det var sjönt fast när vi var hemma orka jag inte blogga för då somna jag när jag hade tänkt ta det lugnt framför tv:en:p Senare fick jag följa med och kolla på Simon när han spela hockey, han vann med 4-1:) Direkt efter det åkte vi till kyrko gården för det är ju allhelgona;) Gick bort till min farfar och tände några ljus:( Det var mörkt så det var extra fint när man såg alla ljus som satt på kyrko gården. När vi kom hem grejsa jag lite sen kom pappa hem med pizza ( jag vet vi åt väldigt onytigt i dag och jag känner mig onytig) så det blev att se på programet "robin" och äta pizza. Efter maten kolla jag på filmen "i hennes skor", även fast jag har den hemma:p Och nu när den är slut sitter jag här:) Kommer blogga i morgon också, så vi ses då:) Hejdå och god natt alla snälla som läser min blogg:)


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards