rebbeckaandyou

Alla inlägg under november 2010

Av niklasson - 4 november 2010 14:06

Hej alla:)

Kom nästan precis till Linn:D Och jag vet inte direkt vad vi ska göra:P Men men roligt har vi ialla fall:D Gjorde inte så mycket innan jag åkte till Linn. Eller jo, jag duschade och gjorde mg i ordning och sånt;) Kommer blogga mer senare i dag:) Ses snart alla glada, go presoner där ut:)


//love Rebecka

Av niklasson - 3 november 2010 21:21

Måste springa nu för en utav mina favo filmer Poseidon är på 6.

Säger god natt nu, för jag kommer inte blogga nånting mer i dag:) I morgon ska jag va med Linn:D Ses i morgon:)

 

Ps. Kolla på 6! Ds.


//love Rebecka



Av niklasson - 3 november 2010 16:28

Nu har jag gjort en kategori med recept och har redan lagt ut två recept:) Så nu får ni skicka in era egna recept till mig:) Och gärna en bild på det:) Skicka era recept till: rebbecka97@live.se 

Kom igen nu nått recept har ni allt:)


//love Rebecka

Av niklasson - 3 november 2010 16:10

Super god kladdkaka

 

3dl socker

2st ägg

2dl mjöl

3msk kakao

1msk vanilj socker

100g margarin

 

Sätt på ugnen på 175grader. Smörj och ha i ströbröd i en form. Smält margarinet. Blanda ihop alla torra ingredienser och ha sedan i äggen och margarinet. Blanda ihop och ha sedan i det i formen. Det ska va i ugnen i ca 25min.

 

Lycka till:)


//love Rebecka


Av niklasson - 3 november 2010 15:38

Kom precis in efter en promend med Sigge i ca en och en halv timme:) Ska ta reda på madrassen efter Julia och lite annat;) Ses senare:D


//love Rebecka

Av niklasson - 3 november 2010 13:15

Lägger ut recept på chokladmuffinsen jag bakade i går så kan ni prova dom så kan jag få veta vad ni tycker om dom:)


Chokladmuffins

  

100g margarin

2 ägg

2½dl socker

1½tsk vaniljsocker

1krm salt

3-4msk kakao

2dl mjöl

½tsk bakpulver


Smält margarinet, låt det svalna. Vispa ägg och socker pösigt. Tillsätt det torra ingredienserna. Blanda sist i margarinet. Fyll i formar ca tre fjärde delar.


Grädda ca 10min 200grader mitt i ugnen. Det blir kladdkake känsla.


Lycka till:)


//love Rebecka

Av niklasson - 3 november 2010 12:50

God morgon:)

Eller har väl varit vaken ett tag nu:) När jag vaknade så sätte jag på en film och kolla litte på den tills Julia vakna. Då kolla vi färdigt på filmen och sen gick vi upp och åt frukost;) Sen var Julia tvungen att åka hem:( Nu har jag mest kollat runt på olika bloggar och så;) Men ska gå och göra mig i ordning nu och antingen plocka ihop madrasen efter Julia före jag går ut med Sigge eller efter:) Ses senare i dag:D


//love Rebecka

Av niklasson - 2 november 2010 19:12

Sandra och Erika i min klass ville att jag skulle göra ett inlägg om dom. Så här kommer inlägget:p Jag fick ta litte bilder på dom också:

Här är Erika till vänster och Sandra till höger:)

  

Haha:) Sandra är stark, bäst och allt annat försöker hon visa här:p

 

Men skulle också tipsa om deras och några flers "youtube kanal":

http://www.youtube.com/results?search_query=the7LOSEER&aq=f

Kolla in den är ett tips;D


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards