rebbeckaandyou

Alla inlägg den 27 december 2010

:)

Av niklasson - 27 december 2010 15:30

Hej:)

Vet faktiskt inte varför jag inte bloggade igår men jag och pappa gick till farmor vid ett tiden där åt vi mat och satt och pratade med allt folk som var där. Vi gick hem vid fem, halv sex kanske;) Gjorde inte så mycket på kvällen tog det bara lugnt och såg på nån film:) I dag har jag heller inte gjort så mycket (behöver inte göra så mycket när det är lov:P) annat än vart ut med Sigge. Vi var kanske ute i en timme eller tre kvart;) Kommer lite bilder från det:) Men bilderna är inte så bra för dom är tagna med mobil kammeran och så höll jag en otålig Sigge i andra handen.

      


  



//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards