rebbeckaandyou

Alla inlägg den 3 december 2010

Av niklasson - 3 december 2010 22:05

Hej:)

Sitter och kollar på tv nu;) I dag var jag i skolan och konstigt nog så ville jag ditt i går, får det var riktigt lång tråkigt hemma! Filmen jag såg i går var inte så där jätte bra. Men jag somnade ändå inte till den:d I skolan i dag var det helt okej kanske lite lång tråkigt nån lektion;) Sista lektionen vi hade var spanska. På spanskan började vi se en film som hete Frida som handla om en konstnär;) Efter skolan gick jag ut med Sigge och sen gjorde jag iordning mellanmål och bytte om innan mamma körde mig till stallet:) Hjälpte till när tjejerna red shetisarna ( om ni undrar varför jag inte rider shetisarna så är jag för lång för dom). Vi gick upp til kafeterian och fika när dom var klara. Jag hade med mig varm oboy:) Sen blev det teori:) Vi såg på en film om hoppning. Filmen var jätte bra, lärde mig jätte mycket:) Mamma kom och hämmtade mig tjugo över sju. Fick steka kött färs och ha i mellan hamburger bröd. Var inte så jätte gott. I morgon blir det match, så ingen sov morgon då heller. Ses i morgon:)


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Tidigare år ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards