rebbeckaandyou

Alla inlägg den 4 december 2010

Av niklasson - 4 december 2010 19:42

Hej:)

Som rubriken säger så blir det här det sista inlägget för dagen. Nu ska jag gå och äta bak potatis och nått till det. Mumsigt:)


//love Rebecka

Av niklasson - 4 december 2010 18:04

Hej:)

Hittade några bilder på google som jag gilla:) Dom var så coola och ja jag gilla dom verkligen:)

  Gilla den över mest!:)       

Nu är det bestämt att jag och Simon bakar pepparkaksborg i morgon:)

 

Vad tyckte ni om bilderna?

Av niklasson - 4 december 2010 16:03

hej:)

Vi vann matchen mot IF hellton f98 med 17-11 till oss;) Det var trögt för oss första halv lek men i slutet av matchen kom vi igång. Just nu sitter jag och kollar rid kläder på både hööks och kingsland:) När mamma och Simon kommer hem har dom vart och köpt pepparkaksdeg och då ska jag kanske göra ett eget pepparkakshus:) Önska mig lycka till! För jag har aldrig ens gjort ett sånt där färdigt! Aja jag tror det går bra ändå:)

 

Gör ni också egna pepparkakshus? Vilka sidor tittar ni ridkläder på? Nån bra?

 

//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Tidigare år ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards