rebbeckaandyou

Alla inlägg den 2 december 2010

Av niklasson - 2 december 2010 11:09

  

Hittade den här filmen hemma men jag vet inte ifall den är bra. Men det gör väl inget ifall den är dålig för då kanske jag somnar:p Nån som har sett den? Är den bra? Nu ska jag ialla fall gå och göra mig nudlar och se på film;)


//love Rebecka

Av niklasson - 2 december 2010 10:50

Hej:)

Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag men i Söndags när jag kom hem ifrån cupen var jag för trött och i måndags var jag på bergvik och IKEA med mamma och vi kom hem rätt så sent och då åt jag och hade tänkt mig att lägga mig rätt så tidigt då. Men som ni ser har jag haft rätt så fullt upp. Men i dag är jag hemma från skolan för jag har ont i huvudet, trött och fryser hela tiden! Men jag gick upp som vanligt i morrse för att känna efter för jag ville gå till skolan! Men jag insåg att jag inte orkade så jag gick och la mig igen nu gick jag hitt och blogga lite snabbt och snart blir det att lägga sig igen och om jag inte lyckas somna så sätter jag antagligen på en film;) Eller jag kanske sak ta nånting att äta först;p Det får bi nudlar:) Ses senare eller i morgon;)


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards