rebbeckaandyou

Alla inlägg den 6 december 2010

Av niklasson - 6 december 2010 21:45

  

  

Tycker den här hjälmen är jätte ful! Det är fult när dom ser ut som cykel hjälmar!

  

Den här hjälmen är däremot riktigt fin! Vill ha den själv till och med:)

 

Vad tycker ni?:)

//love Rebecka

Av niklasson - 6 december 2010 21:35

Tänkte skriva litte om hur veckan kommer att se ut;)

Måndag: Skola, träning och plugg

Tisdag: Skola och ? stallet? baka pepparkakeborg? ja nånting blir det;)

Onsdag: skola, träning och kanske plugg (beror på ifall jag får nån läxa)

Torsdag: Skola och ?

Fredag: skola, stallet och rida:D

Lördag: Ehm.. inget in planerat

Söndag: Luciashow på stallet ( kommer skriva mer om den)

Ungefär så kommer min vecka se ut;)


//love Rebecka

Av niklasson - 6 december 2010 21:15

Hej:)

Pågrund av att datorn inte ville att jag skulle blogga i går ( läs mer om det i tidigare inlägg;)) så bloggar jag om går dagen i dag;) Så kör den först och sen dagen:)

 

I går blev det inge pepparkakeborg bygge för vi fick inte för mamma. Men vi får göra det nån annan gång;) Så jag gick istället ut och skotade. När jag kom in var klockan helt plötsligt tio över tolv så det var bara att göra sig i ordning. När jag var färdig körde mamma mig till bergvik där jag var och köpte jul klappar med goLinn ( http://linnskoglund.bloggplatsen.se/ ). Var en riktigt mysig dag;) Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, var så trött så jag tog det lugnt:)

 

I dag var jag i skolan som vanligt;)

 

No: fick tillbaks prov och så prata vi om några olika saker i grupper.

So: Hade genom gång ungefär hela tiden;)

Matte: Jobbade hela tiden och fick tillbaks prov.

Skolans val värdegrund: Typ skrev i på ett papper och såna saker:p

idrott: Hade bip test gick så där för mig kände att jag kunde ha fortsättigt om jag ville;) Men det var bra ändå:) Och så hade vi nummer fotboll. Vi var bara tre tjejer i vårat lag å vi skrek och var verkligen inne i matchen:p

 

Efter skolan var jag ut med Sigge och åt mellan mål;) Sen blev det träning:) Blev att duscha efter och sen blev det tacos:) Gjorde glosor på datorn sen ( för jag tycker det är jätte svårt att träna in glosor men då har jag en jätte bra sida http://www.glosboken.se/pages/go.php som jag tränar dom på:)). Och nu är jag här:) I morgomn blir det skolan som vanligt men sen vet jag inte för än så länge har jag inte fått nån mer läxa förutom den jag blev färdig med i dag och så har jag ingen träning så jag får hitta på nått;)


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Tidigare år ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards