rebbeckaandyou

Alla inlägg under januari 2011

Av niklasson - 9 januari 2011 15:00

Hej:)

Jag vet att jag inte skrev nånting i fredags kväll och i går men här kommer lite uppdatering;)

 

I fredags var jag i stallet:) Blev en mjuk start på ridningen:) Men gick inte så bra i början men sengick det myckett bättre:)

Red på Bridie:)

  

I går var jag och såg på sm:) 96:orna förlora med 12-14. Sen tog jag och Linn bussen hem till henne. Skulle sova över där:) Vi gjrde kyckling sallad och såg på alla avsnitt ur solsidan:)

  

Haha:)

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att jag och Linn bakade kladdkaka med mandlar i:) Men nu ska vi gå och äta den så hejdå;)


//love Rebecka


Av niklasson - 7 januari 2011 09:22

Det här är det andra inlägget jag skriver för den loggade ut mig:(

 

Blev väkt tjugo i åtta av Sigge som stog och gnällde och kraffsa på min dörr-.- Bara att gå upp till sin sällskaps-sjuke-väcka-alla-i-huset hund. Gick ut med honom då:) Nu sitter man i soffan med en laptop i knät och funderar på vad man ska ta till frukost:) Men nu insåg jag vad hungrig jag var så vi ses senare:)


//love Rebecka

Av niklasson - 6 januari 2011 10:30

Vet inte riktigt hur dagen kommer se ut men jag kommer va med Linn:) Kom på nu att jag inte har slagit in hennes jul klapp så det får jag göra nu:) Ses senare:)


//love Rebecka

:)

Av niklasson - 5 januari 2011 23:35

Hej:)

Vart med linn(linnskoglund.bloggplatsen.se) i dag. Hade inte setts på jätte länge! Var till farmor senare på dagen:) Blev att äta lut fisk där (nej den lutar inte:p). Det var jätte gott! Tack farmor för jag vet att du läser det här ibland:) När jag kom hem som var runt halv nio kolla jag på nån film på 6:an. Låg och myste med Sigge i soffan efter:) Mysigt:) I morgon blir det att va med Linn igen:) Då ska vi va ute och sen se på nån film och byta jul klappar. Haha, ja ett år senare:p Men kul ska det bli:) Ses i morgon:)

 

//love Rebecka

Av niklasson - 4 januari 2011 20:00

Hej:)

Såg färdigt på Inception förut i dag:) Den var mycket bättre än vad jag trode:) Den var jätte bra:) Rekomenderas starkt:) Såg ni att jag har fått ordning på bloggen också? Blev helt okej tycker jag, men det kan ju alltid bli bättre. Var ute ocj skotta förut. Det har snöat rätt mycket i dag! Tog mig varm saft när jag kom in:) I kväll har jag ingen anning om vad det blir:s Vi ses kanske senare men inte riktigt säkert;)

 

//love Rebecka

Av niklasson - 4 januari 2011 09:53

Vaknade precis:) Har ingen anning om vad jag ska göra idag men får se vad det blir:)



//love Rebecka

Av niklasson - 3 januari 2011 23:01

Hej:)

Det här får bli ett snabbt inlägg för jag ska gå och kolla på film (Inception) och äta ost bågar:p Gött det:) I dag har jag vart på stan med Elina:) Köpte en bok;) Hittade inte så mycket annat. Har inte gjort så mycket annat förutom att när jag kom hem åt jag cola stek (ja coca cola), grädd sås och potatis:) Det var jätte gott:) Sen läste jag i boken en stund senare såg jag på familjen annorlunda:)

 

Filmen jag ska se på:)

   

Boken det blev att jag köpte:) Kan tipsa om den serien:) Den är jätte bra:)

 

//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards