rebbeckaandyou

Alla inlägg under januari 2011

Av niklasson - 19 januari 2011 18:43

Som rubriken säger så undrar jag ifall ni har några tips till mig? Alltså vad jag ska skriva om? Jag vet att alla skriver så här och att det är jätte tråkigt när dom gör det;) Men nu är jag tråkig så ni får stå ut med det och svara på min fråga tycker jag:)

Så vad vill ni veta?

Tävlingar?

Hiss och diss?

Tips?

Om mig?

Eller nått helt annat?

Snälla svar!:)

  

Av niklasson - 19 januari 2011 18:41

Så typiskt min hummor! Här kommer en utav dom roligaste sidor som finns!

http://klockren.nu/

  

Av niklasson - 19 januari 2011 18:32

Hej:)

Felicia åkte precis hem nu:) Skolan i dag var helt okej;) Men det var väl lite smått drygt. Efter skolan var jag med Felicia:) Vi tränna på läxan, såg på ponnt akuten (på svt play;)) och lite mer:) Matchen blev inställd för det hade regnat in i hallen:( Var verkligen match sugen!:(

Har ingen anning om vad jag ska göra nu men ska kanske duscha;) Ses alla goa o glada:)

  

Av niklasson - 18 januari 2011 18:05

Förlåt i fall jag inte bloggade i går men efter skolan var det träning och efter det åt man mat och kollade på handbolls sm;) Skolan var okej i dag:)

 

Börjar 8:00
Matte:

 tråkigt att sitta och räkna som vanligt men räknar på ändå;)

So:

Några redovisar.

HÅL TIMME!:

 Gick hem till felicia;) Vi spela kort och åt kladdkaka:) Mumsigt:) 

Gympa:

Hade volly boll! Jätte tråkigt! Och jag suger på det!

Lunch

Spanska:

Gick igenom en ny sak.

Slöjd:

Fortsatte med mitt örngott;) Kom inte så långt.

 

Ja så har min dag sett ut;) Blir nog att göra lite läxor nu;) Ses:)

  

 

Av niklasson - 16 januari 2011 11:08

Hej:)

Vid 11:45 står man borta vid sundsta och har samling:) För man ska spela match kl13:00 mot Kristinehamn:)

Håll tummarna åt oss!:)

Kollar halft på astrix och obelix och vikingarna;) Har sett den förut så vet vad som händer:P Måste gå:)

  

Av niklasson - 15 januari 2011 13:40

Hej:)

Hade dressyr i går på ridningen:) Gick jätte bra:) Red på goa Agat:) Vi tränade på att ge efter, efter avsaktningar och halv halter och ja allt sånt;) Var jätte kul (fast det klart det var kul å rida:P). I dag har jag inte gjort så mycket. Plockade lite i mitt rum bara;) Senare vid tre ska jag och kolla på A-laget:) Kulkul:) Vet inte riktigt vad jag ska göra senare i dag men får se vad det blir;) Ni kanske har nått förslag?:d Nu ska jag nog värma på en paj:) Mumsigt:)

 

  

:)

Av niklasson - 13 januari 2011 18:28

Hej:)

Sitter och försöker trycka in spanska glosor i huvet. Går sådär:/ I skolan var det väll som vanligt, lite drygt men gick;) när jag kom hem var jag ut med Sigge och sen åt jag mellanmål och kolla på smallvile:d I dag har jag ingen träning så jag ska nog bara ta det lugnt och göra läxor:( I går på träningen hade vi fys i en och en halv timme! Har tränings värk i låren och magen! Det gör ont när jag skrattar:d Nu ska jag fortsätta med läxan;)

  

 

  

  

Av niklasson - 12 januari 2011 18:04

Hej:)

Vet att jagt inte har bloggat på länge men skolan har börjat och så jag har väl det att skylla på. Har egentligen inte tid att sitta här för jag ska på träning nu;) Träningen slutar åtta och jag kommer väl hem vid halv nio kanske och då ska jag äta och duscha så jag kommer inte blogga mer i dag;) Får se när det blir nästa gång:)


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards