rebbeckaandyou

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av niklasson - 2 januari 2011 23:45

Sch!

Tysta jag ligger och sover! Det här är ett tidsinställt inlägg så jag är inte och bloggar i sömnen:p Eller jag hoppas rättare sagt att jag ligger och sover nu:) God natt och sov gott till alla er som ska gå och lägga er, sover redan eller går i sömnen:)



//love Rebecka



Av niklasson - 2 januari 2011 18:36

Är ute och går med Sigge nu och ville prova att göra ett inlägg med mobilen;-) så jag vet inte hur det blir. När jag kommer hem ska jag sätta på mig mys sockorna och läsa Eclipse som jag läser för ungefär femte gången. Men Twilight serien är bra! Ses:-)

 
Av niklasson - 2 januari 2011 17:55

  

Vill verkligen ha den här västen när jag fyller år i februari! Den är så fin! Fast det är ju en kingsland så den är ju lite dyr men det tycker jag det är värt!:)

Vad tycker ni?

Tycker ni den är fin?

 

//love Rebecka

Av niklasson - 2 januari 2011 17:40

Tänkte bara berätta att jag lyckades få upp min header i går:) Fick ett tips om en sak som kunde vara felet som jag inte hade tänkt på;) Jag tänkte vara litte snäll och tips om hennes blogg eftersom hon kom på det:) http://mutter.bloggplatsen.se/.

 

Ps. råkade lägga upp headern som jag inte var så nöjd med men dom ser ungefär likadana ut. Den nya kommer upp snart;) Ds.

 

 

//love Rebecka

Av niklasson - 2 januari 2011 14:43

Tänkte bara skriva lite snabbt ett tips om vaselin:) Det är jätte bra om man är torr om läpparna som jag. Det går att använda på benen, händerna och ja vart du nu är torr. Det är jätte bra! Funkar verkligen!:)

  

 

//love Rebecka


Av niklasson - 2 januari 2011 14:36

Hej:)

Vet inte alls vad jag ska göra i dag? Har verkligen inga ider och har ingen fantasi:( Men men nått kan man väl hitta på;) Ses:)

 

//love Rebecka

Av niklasson - 2 januari 2011 14:34

Hej:)

Tänkte bara tipsa om en blogg som jag läser varje dag:) Tycker den är jätte bra!:) http://mittridliv.blogg.se/ :)

 

//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards