rebbeckaandyou

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av niklasson - 19 januari 2011 18:59

Tänkte försöka hålla igång en tävling med veckans blogg:) Går till så här:) Ni kommenterar det här inlägget och skriver att ni vill va med:) Enkelt va?:) Ska försöka hålla igång den varje vecka:) Låter det bra?

  

Av niklasson - 19 januari 2011 18:53

Älskar den här låten och musik videon är ju inte precis sämre!:)

  

Av niklasson - 19 januari 2011 18:43

Som rubriken säger så undrar jag ifall ni har några tips till mig? Alltså vad jag ska skriva om? Jag vet att alla skriver så här och att det är jätte tråkigt när dom gör det;) Men nu är jag tråkig så ni får stå ut med det och svara på min fråga tycker jag:)

Så vad vill ni veta?

Tävlingar?

Hiss och diss?

Tips?

Om mig?

Eller nått helt annat?

Snälla svar!:)

  

Av niklasson - 19 januari 2011 18:41

Så typiskt min hummor! Här kommer en utav dom roligaste sidor som finns!

http://klockren.nu/

  

Av niklasson - 19 januari 2011 18:32

Hej:)

Felicia åkte precis hem nu:) Skolan i dag var helt okej;) Men det var väl lite smått drygt. Efter skolan var jag med Felicia:) Vi tränna på läxan, såg på ponnt akuten (på svt play;)) och lite mer:) Matchen blev inställd för det hade regnat in i hallen:( Var verkligen match sugen!:(

Har ingen anning om vad jag ska göra nu men ska kanske duscha;) Ses alla goa o glada:)

  

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards