rebbeckaandyou

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av niklasson - 25 juli 2010 19:13

hann nt skriva innan jag åkte till stugan i helgen men vi kom hem i dag;) har varit dåligt väder så det fanns nt så mkt att göra;/ men vi fiska i lördags vi fick två gäddor;D sigge var med i båten ( första gången) han skälde skit mkt på gäddorna;P han tyckte att dragen var fräna när dom kom upp ur vattnet;) haha så han hoppa i vattnet haha men vi fick upp han lika snabbt som han hoppa i;)

annars så regna de bara så de gick nt å bada eller nått annat;/

 

men nu är vi hemma å jag har precis ätit pizza;) gött:D har väl inte så mkt att göra så ni får gärna hitta på nått med mig den här veckan;)

 

bloggar mer i morgon;D


//love Rebecka 

Tidigare månad - Senare månad

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards