rebbeckaandyou

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av niklasson - 6 juli 2010 21:46

tjingelingkalsongstring<3

jag har varit på bio idah me rebecka vi såg eclipse den va skit bra azå grym fan me mer än bra älska den men det fanns bara en dålig sak me den... den var för kort;d innan bion gick vi på stan (ofc):D å nu har jah precis sett på uggly betty, azå måbba mig nt men jah tyker att den kan va rättså rolig ibland:P nu ä det msn fb å bloggen som gäller;D å nu på lördag åker vi till gotland;// å när vi kommer hem så ska vi hämta hem/köpa sigge:DDD kommer nog en bild på han snart;) aja ses i morgon;D

 

hästarryttareprisse

ellen

jaq           

 

kunde nt låtta bli att lägga upp en till bild<3

 

//love rebecka

Av niklasson - 6 juli 2010 11:52

förlåt att jag nt skrev nånting igår men datorn hacka upp sig å plev helt cp;// men igår var jag och tog ett id kort som vi sen åkte till banken å ordna sen litte senare kom anki, fredrik å david å åt matt hos ås;) jag skriver litte mer ikväll för nu fick jag bråttom iväg för jag ska åka å se på bio med rebecka;D

 

//rebecka

Tidigare månad - Senare månad

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards