rebbeckaandyou

Alla inlägg under september 2010

Av niklasson - 21 september 2010 10:49

Är hemma på håltimmen nu har vart ute och gått med sigge och ska snart gå tillbaks till skolan och ha idrott;) Inte så roligt:( Men får väl se till att det blir roligt med hjälpa av tjejerna;D imorse hände det inte så mycket annat än att jag gjorde i ordning mig och cykla till skolan;) Efter skolan ska jag nog bara vara hemma och göra läxor och kanske sova litte;D bloggar mer ikväll;D puss & kram!<3


//love Rebecka

Av niklasson - 20 september 2010 22:01

hejj<3 Har inte bloggat på ett tag men har inte orkat med skolan, kompisar och träningarna och sen är man trött på kvällen. Inte snällt av mig:( Men nu ska jag försöka vara litte snäll men det kanske inte blir så mycket bloggande;/

 

Idag började skolan 8:40 men ingen sovmorgon ändå;) För det hinner man inte på sån kort tid;p Sen efter skolan cyklade jag till stallet med josefin:D Mockade, borstade och hade jätte kul ( fast vi gjorde annat också;)). Sen cyklade jag hem i regnet;) När jag kom hem åt jag och jacob sen fick jag hjälpa honom litte med läxan:) Fan vad lät läxa man hade i trean!:D Men sen fick jag gå ut i regnet igen med sigge min älskade plutt!:*<3 Sen slängde jag mig i duschen och la i en hår inpackning;) Skjölde ur den och nu sitter jag här och fryser om tårna och somnar nästan på tangent bordet (vet inte om det stavas så:S) så jag borde antagligen gå och lägga mig;)

 

så puss och god natt alla blogg läsare!:*<3



//love Rebecka

Av niklasson - 3 september 2010 22:47

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla uppspelt för i morgon ska vi ställa ut sigge! snälla håll tummarna för att det går bar! snälla! jag tycker iall fall att det ska bli skit kul:D

 

börja bli trött nu så kanske ska gå och lägga mig snart;) så god natt alla snälla blogg läsare:D


//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Tidigare år ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards