rebbeckaandyou

Alla inlägg den 28 september 2010

Av niklasson - 28 september 2010 21:37

Blev att gå till skolan tjugo i åtta i dag å ha matte sen typ direkt till so:n där vi håller på med nått om en diktator som heter Kim il sung:S Efter so:n hade vi håltimme(Y) Felicia följde med mig hem å gick ut och gick med sigge:D Cyklade direkt hemmifrån till spåret där vi skulle springa 2,5km på idrotten;o Men det gick faktiskt helt okej;) Jag tror dom ville att vi skulle göra det nu en gång och sen i slutet av läsåret igen för att se ifall vi hade förbättrat oss;) Sen cyklade vi tillbaks till skolan och bytte om och sparng bort till maten för vi hade bara tjugo minuter på oss att äta innan spanskan börja!:O Men jag klara mig!;) Först läste i en halvtimme vi på spanskan för vi har ett läs projekt i svenska:S Vet inte eller kommer inte ihåg varför vi läser svenska på spanska:S Men aja vi hade litte spanska också;) Och vi fick såklart både glosor och en text som vi ska kunna på svenska! Efter det var det slöjd och det var litte drygt när man bara nålar och klipper hela tiden! men vi sluta efter det!:D Så det var en hyfsat great day;) Efter skolan gjorde jag inte så mycket mer än att träna på läxan och sälha litte new body för handbollen:) Händer rätt så mycket i skolan den här veckan och jag känner för att skriva nu så här kommer litte vad som händer;)

 

Onsdag: Dogge dogge lito ( vet inet hur det stavas) kommer till våran skola. Egentligen är det inte så coolt att han kommer utan det är bara coolt att han kommer till våran skola! Aså till våran fattig lapp skola!

 

Torsdag: Fridrottsdag på tingvalla;(

 

Fredag: Skolan fyller 30! Så vi har inga lektioner då!:D

 

Ja var allt jag kommer på nu;) Ska nog gå och lägga mig och läsa:) Känner att jag behöver gå och lägga mig litte tidigare i dag än annars;D



//love Rebecka

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Tidigare år ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards