rebbeckaandyou

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

the day whit the big M in Monday:P

Av niklasson - 27 september 2010 22:20

hej:)

Också började veckan igen då;( Men vi började tjugo i nio i dag så det var väl helt okej;) Efter skolan åt jag mellan mål och vila litte innan träningen som började fem och den där vilan innan kände man inte av då utan bara att man blev tröttare på väg till träningen;p Men det var skönt att träna;) Plus att vi var bara sex styckna på träningen!!! Dom flesta var och spela match;D Efter träningen satt jag, Emma och linn kvar och prata;D Roligt hade vi(Y) när jag kom hem blev dat att värma på spagetti ocg köttfärssås:) Gott gott, fast det var ju pappa som hade gjort den och hade kryddat litte starkt så det var riktigt starkt! Efter maten hoppade jag i duschen och sen satte jag mig frammför datorn:) Medans mamma gick på kvälls promenad så gjorde jag i ordning mys med te, mocka rutor och litte sällskap på tv:en;D mysigt mysigt:D Så nu måste jag gå och kolla på det och mysa med mamma:) Så jag säger god natt nu:*<3



//love Rebecka

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;)

Av niklasson - 7 maj 2011 15:44


Ska snart äta bak potatis sen blir det att plocka lite på rummet;)   ...

Av niklasson - 7 maj 2011 15:37


Hej:) Har bakat en kladdkaka som står i ugnen nu:D  Mumsigt:D   ...

Av niklasson - 5 maj 2011 18:17


Bobby hittades hel och fin;)   

Av niklasson - 4 maj 2011 18:33

Tjenare:) Var en okej dag i skolan idag:) Men det blev lite drygt på slutet så då gjorde vi det helt enkelt roligt;) Efter skolan har jag skrivit lite på min berättelse i svenskan och tagit det lugnt;)   älskarn!!^^   ...

Av niklasson - 2 maj 2011 18:37

Hej:) Satt precis och kollade på gamla bilder:) här kommer några men det är inte så många men alltid något;)   Bild från legoland:) Allt det där är av lego!!   Ännu mer lego...  ...och ännu mer lego...    ...och lite mer lego;d      När...

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Tidigare år ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards