rebbeckaandyou

Alla inlägg under mars 2011

Av niklasson - 8 mars 2011 10:59

Hej:)

Är hemma på håltimmen nu men ska när som helst cykla tillbaks till skolan:) Hinner inte blogga om det jag inte har bloggat om nu men kan göra det senare;) Har bara vart ut med Sigge nu på håltimmen sen har jag inte gjort så mycket mer;)

  

Av niklasson - 6 mars 2011 17:18

Såg nyss på one tree hill och nu börjar cougar town:D

    

  

Av niklasson - 6 mars 2011 13:19

Hitta två filmer jag vill se!

"Prom night"

"She`s the man"


Vet att det blev lite mycket "filmer" nu men ni får stå ut med det:p Har nån sett dom här filmerna och vet ifall dom är bra?:)

  

Av niklasson - 6 mars 2011 13:04

Har gjort en ny kategori:)

Film tips:) Kanske inte alltid är dom filmer jag tycker bäst om utan jag kommer lägga ut ibland om jag har sett nån eller så;)

  

 

Av niklasson - 6 mars 2011 12:51

En dag i livet/an unfinished life

 

 

   

    

Av niklasson - 6 mars 2011 12:14

God morgon:)

(även fast jag vakna för flera timmar sen).

Följde med och kollade när jacob spela hockey igår:)

Kom hem vid nio:) Gjorde då varma mackor och såg på nån film på tv;) Senare la jag mig i sängen och satte på en film:) Såg färdigt på den i morse:) Det var en dag i livet:D Tycker den är jätte bra! Har sett den typ hundra gånger:)

Idag ska jag... jag har ingen anning om vad jag ska göra idag:( Har verkligen jätte tråkigt också:( Aja, sånt är livet;/

  

Av niklasson - 5 mars 2011 12:56

Måste bara skriva att i Torsdags stor städa jag mitt rum! Ja ni vet, damma och allt sånt. Känner mig riktigt stolt! Så nu ska jag försöka hålla det så rent. Dammsugaren är redan framme nu så varför inte passa på  

  

Av niklasson - 5 mars 2011 12:54

En bra trailer! Värd att titta på.

  

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards