rebbeckaandyou

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av niklasson - 14 februari 2011 20:23

    

Ja, grattis på alla hjärtans dag alla:) men glöm nu inte alla nära och kära i dag!

  

Äter hjärtan, som jag fick av mamma (och pappa?), tack så mycket:) Och dricker pucko för första gången:) Det var rätt så gott;) (Bilden är tagen av webb kameran;)) Men vi ses i morgon:)

  

Av niklasson - 14 februari 2011 19:58

 Hej:)

om hem från träningen för ett tag sen:) ver kvar där och duschade efter för föräldrarna var på föräldra möte;) Och dom pratade om att vi kanske ska åka till tyskland:D På tränings läger:D Åt direkt när jag kom hem:) Kyckling och ris:) Nej nu ska jag kanske kolla på familjen annorlunda;) Ses;)

Lyssnar på den här just nu;)

  

no

Av niklasson - 14 februari 2011 09:28

Hej:)

Sitter på första lektionen nu, no. Inte roligt. Vi håller på med grupp arbete om brosk fiskar. Det är jätte svårt att hitta svar på dom frågorna man ska ha svar på! Men i alla fall;) i kväll har jag träning men vi ses nån gång:)

  

Av niklasson - 14 februari 2011 08:16

God morgon:)

Hinner inte blogga om helgen just nu men gör det nån gång senare;) Nu ska jag gå till skolan när som helst så vi ses;)

  

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Tidigare år ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards