rebbeckaandyou

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

13/3 2011

Av niklasson - 13 mars 2011 18:23

Hej:)

Kom hem för ungefär en timme sen:)

Åkte kvart i åtta till sunne:) När jag kom fram kolla jag på Jacob när han spela hockey match;) Sen gick jag till sport hallen för att träffa dom andra i laget där och sen spela vi match:) Kommer inte riktigt ihåg vad vi vann med men det var stort! Och vi hade ingen avbytare på 2x25 min! Bra vi är då(a' Jacob och några i hans hockey lag kom och heja på oss så vi hade en mini hejar klack på 10 st x)

Efter matchen duscha jag där sen åkte jag och mamma och fikade hoss mammas klass kompis sen åkte vi och kollade när Jacob spelade final:) Dom förlorade;) Åkte och åt på Sibylla och åt med några andra ur hockey laget. När vi hade ätit färdigt åkte vi äntligen hem:p

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;)

Av niklasson - 7 maj 2011 15:44


Ska snart äta bak potatis sen blir det att plocka lite på rummet;)   ...

Av niklasson - 7 maj 2011 15:37


Hej:) Har bakat en kladdkaka som står i ugnen nu:D  Mumsigt:D   ...

Av niklasson - 5 maj 2011 18:17


Bobby hittades hel och fin;)   

Av niklasson - 4 maj 2011 18:33

Tjenare:) Var en okej dag i skolan idag:) Men det blev lite drygt på slutet så då gjorde vi det helt enkelt roligt;) Efter skolan har jag skrivit lite på min berättelse i svenskan och tagit det lugnt;)   älskarn!!^^   ...

Av niklasson - 2 maj 2011 18:37

Hej:) Satt precis och kollade på gamla bilder:) här kommer några men det är inte så många men alltid något;)   Bild från legoland:) Allt det där är av lego!!   Ännu mer lego...  ...och ännu mer lego...    ...och lite mer lego;d      När...

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards