rebbeckaandyou

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

.

Av niklasson - 5 mars 2011 12:01

God morgon:)

Vet att jag inte har bloggat på länge men som jag har sagt förut men jag säger det igen. Just nu har vi bara en dator med internet och mamma pluggar så hon behöver den rättså mycket  Men jag bloggade faktiskt igår men det blev nått fel så det kom inte upp  

Men igår var jag i stallet  Vi hade dressyr men det blev ett hinder med i övningen  Vi red för Sabina för Anna är i skåne. Gillar Sabina. Hon hade gjort upp en bana vi skulle göra. Rolig var den. Jag hade Jaques. Det gick riktigt bra för oss eller det kanske var lite trixit när vi skulle rida en liten slalom efter galopp   Men han är så stor och har så långa ben alltså tar han så stora steg!

Men annars gick det super! 

  

På kvällen såg jag på tv och hade totalt glömt bort kvälls mat förens pappa och bror min kommer hem med pizza vid nio  Och då var jag inte alls hungrig. La mig i min säng och satte på en film senare men stängde av och såg färdigt på den nu morgonen. Det var back to cold mountain.

    Nej nu ska jag gå och hitta på nått att göra idag.

Ses.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;)

Av niklasson - 7 maj 2011 15:44


Ska snart äta bak potatis sen blir det att plocka lite på rummet;)   ...

Av niklasson - 7 maj 2011 15:37


Hej:) Har bakat en kladdkaka som står i ugnen nu:D  Mumsigt:D   ...

Av niklasson - 5 maj 2011 18:17


Bobby hittades hel och fin;)   

Av niklasson - 4 maj 2011 18:33

Tjenare:) Var en okej dag i skolan idag:) Men det blev lite drygt på slutet så då gjorde vi det helt enkelt roligt;) Efter skolan har jag skrivit lite på min berättelse i svenskan och tagit det lugnt;)   älskarn!!^^   ...

Av niklasson - 2 maj 2011 18:37

Hej:) Satt precis och kollade på gamla bilder:) här kommer några men det är inte så många men alltid något;)   Bild från legoland:) Allt det där är av lego!!   Ännu mer lego...  ...och ännu mer lego...    ...och lite mer lego;d      När...

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards