rebbeckaandyou

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

SUPER dag!:D

Av niklasson - 17 december 2010 23:53

Hejhej:)

I dag har det varit en super bra dag:D Det börja med att skolan började 8:30 och då fick man heja på när det spelades fotboll och sen blev det att äta godis, dricka dricka och gråta till "the last song". När filmen var slut blev det lunch och efter lunch blev det yterligare en film;) "Karate kid":) Efter skolan åkte man hem och bytte om till ridkläder för sen Agat i hoppning:) Agat var alldeles underbar och det gick jätte bra!:D Stolt:D

Här kommer en bild på fina, underbara Agat:)

Efter ridningen körde mamma mig hem till Linn skoglund ( http://linnskoglund.bloggplatsen.se/) för at sova över här:D När jag kom gjorde vi iordning tacos och nu ska vi nog gå och bäda ses;)


//love Rebecka 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;)

Av niklasson - 7 maj 2011 15:44


Ska snart äta bak potatis sen blir det att plocka lite på rummet;)   ...

Av niklasson - 7 maj 2011 15:37


Hej:) Har bakat en kladdkaka som står i ugnen nu:D  Mumsigt:D   ...

Av niklasson - 5 maj 2011 18:17


Bobby hittades hel och fin;)   

Av niklasson - 4 maj 2011 18:33

Tjenare:) Var en okej dag i skolan idag:) Men det blev lite drygt på slutet så då gjorde vi det helt enkelt roligt;) Efter skolan har jag skrivit lite på min berättelse i svenskan och tagit det lugnt;)   älskarn!!^^   ...

Av niklasson - 2 maj 2011 18:37

Hej:) Satt precis och kollade på gamla bilder:) här kommer några men det är inte så många men alltid något;)   Bild från legoland:) Allt det där är av lego!!   Ännu mer lego...  ...och ännu mer lego...    ...och lite mer lego;d      När...

presentation ♥


Jag som driver den här bloggen heter Rebecka och är 14år. Jag går på hultsbergsskolan, spelar handboll i Hellton och rider på Sörmon. Jag har en hund som heter Sigge och två kaniner som heter Tintin och Fiona.
kram

Fråga mig ♥

13 besvarade frågor

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning ♥

Vilken sport?
 ridning
 handboll
 fotboll
 innebandy
 dans

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥


Ovido - Quiz & Flashcards